-Nieuwste klagen- -Zoeken- -Zoeken op trefwoord-
Overzicht trefwoorden: 0 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Door: Ramon
Gepost om 2003-10-21 16:50:45

Onderwerp: stuntprijzen.net

Na de bestelling van een Nokiabatterij bij www.stuntprijzen.net heb ik het bedrag van 17 Euro 50 overgemaakt op hun rekening. Volgens de bevestigings e-mail zou ik mijn product 2 a 3 dagen na ontvangst van het geld thuis gestuurd krijgen. Nadat ik na 2 weken nog steeds niets ontvangen had, stuurde ik een mail met de vraag wat er aan de hand was. Ik kreeg te horen dat het niet hun schuld was dat ik het product nog niet ontvangen had en dat de schuld bij de transporteur lag. Oftewel, de verantwoording lag bij TPG. Verder konden ze niets voor me doen, hoe erg ze het ook vonden.

Uit navraag bij TPG bleek dat die verantwoording helemaal niet bij TPG mág liggen omdat die altijd bij de verkoper ligt! (TPG heeft inmiddels een onderzoek gestart naar www.stuntprijzen.net). Na een aantal keer heen en weer gemaild te hebben werd mij uiteindelijk een aanbod gedaan. Ik zou een tweede batterij opgestuurd kunnen krijgen voor de helft van de prijs. Dit voorstel heb ik geweigerd omdat ik wéér het risico zou lopen de batterij niet te ontvangen en mijn geld kwijt te zijn!

Het is namelijk niet míjn schuld dat ik het product niet ontvangen heb: ík heb zwart op wit bewijs dat ík mij aan de overeenkomst heb gehouden, maar zij hebben geen enkel bewijs dat ze het ook daadwerkelijk verstuurd hebben. Tevens vind ik dat de kosten die zij maken
bij verlies tijdens de bezorging onder de algemene bedrijfsrisico’s vallen!

Ik heb ze dus een ander voorstel gedaan waarbij ik vroeg of ze me de batterij een tweede keer wilden opsturen, ik zou dan de verzend /aangetekende kosten voor mijn rekening nemen. Na mijn voorstel heb ik dagelijks gemaild met het bedrijf, maar tot op de dag van vandaag wordt ik genegeerd en heb ik nog steeds geen reactie gekregen! Dat is toch wel een héle slechte manier van met je klanten omgaan! Nu ben ik dus mijn geld kwijt én ik heb die batterij nog steeds niet! Mijn advies is dus: voor een eerlijke webwinkel die op een juiste manier met haar verantwoordelijkheden om gaat moet u ZEKER NIET bij www.stuntprijzen.net zijn!

Oja: In de algemene voorwaarden op hun site stond tijdens mijn bestelling nog niet dat alle verzendingen voor eigen risico waren. Dit is achteraf aan de voorwaarden toegevoegd, nadat ik geklaagd had!








Copyright 2000-2014 by GreenSun