-Nieuwste klagen- -Zoeken- -Zoeken op trefwoord-
Overzicht trefwoorden: 0 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Door: ikke
Gepost om 2005-12-11 11:29:19

Onderwerp: ticketpoint.nl

Ticketpoint.nl een grotere afzetter bestaat er niet.
Ik wilde van de week kaartjes kopen voor Toppers in Concert en dacht laat ik eens bellen. Kost het gewoon € 0,45 eurocent per minuut! Redelijk duur, maar okay het moet maar. Luister ik een heel menu af, moet ik daarna kiezen voor welk concert ik ga en dan zeggen ze: 'Op dit moment zijn alle medewerkers in gesprek, belt u later nog eens terug'. Tuut tuut tuut. Wordt de verbinding verbroken! Asociaal. Bij professionele bedrijven kennen ze nog het nog-drie-wachtenden-voor-u- systeem. En, daar zijn ze ook nog wat goedkoper per minuut. Ik kan me hier erg kwaad om maken. Heb de kaartjes uiteindelijk via internet besteld, maar dit moet dikke bussines voor ze zijn! Nu kan iemand weer terugbellen en wordt misschien wel weer de verbinding verbroken en ondertussen gewoon geld ontvangen. Belachelijk gewoon!



Copyright 2000-2014 by GreenSun