-Nieuwste klagen- -Zoeken- -Zoeken op trefwoord-
Overzicht trefwoorden: 0 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Door: De Zure pruim
Gepost om 2012-10-11 16:08:26

Onderwerp: verzekering

Hallo, mijn naam is De Zure Pruim

Even een vraag:
Als u een reisverzekering met pechhulp heeft afgesloten speciaal voor een oldtimer, en u krijgt pech in het weekend. verwacht u dan dat een verzekering die 24 uur per dag 7 dagen in de week een sos alarmcentrale heeft, dat u geholpen wordt?

Antwoord: NEE

Er word dan tegen u gezegd dat u het best maandag even weer kunt bellen omdat de maatschappij niet in de polis na kan kijken of u wel uberhaubt een verzekering heeft lopen.

En dat er na een keer of 17 te hebben gebeld dat het dan nog niet duidelijk is dat t om een OLDTIMER gaat?
Dat als u een kenteken opnoemd en daarbij zegt dat het een oldtimer is, het nog steeds niet word gesnapt?

Dat er ook word gezegd dat er hulp is aangeboden, terwijl dit volledig de plank mis slaat?

Als men dan een klacht instuurd met daarbij de vermelding slecht geholpen, de maatschappij doodleuk zegt dat dat NIET zo is?
En als we vragen om een geluidsopname, dat dit niet mogelijk is ivm de privacy van de medewerkers? waar is mijn recht dan?

Wist u trouwens dat een schade specialist door de telefoon kan merken hoeveel schade een motor heeft zonder dat deze loopt?
En dat het ook erg knap van de specialist is dat hij toen we pech kregen al WIST dat de motor in de soep was gedraaid?
Een tik in de motor kan ook betekenen dat er een klep slecht is, of een rammelende tuimelaar.

Maar goed, dat mocht niet baten.

Ik zou zeggen: verzekerd uw voertuig niet! De boete die u moet betalen omdat u onverzekerd rondrijd is lager dan de jaarpremie voor uw auto!!!

Ik zeg dan ook:

DAAR PLUKT U DE VRUCHTEN VAN!!!!!

MET VRIENDELIJKE GROET: DE ZURE PRUIM



Copyright 2000-2014 by GreenSun